Öğrencilerimiz

1) Muhasebe, finans, pazarlama, yönetim ve üretim gibi temel işletme fonksiyonlarında uygulamalı bilgi ve becerilerini kullanarak vaka analizleri yapabilir ve iş süreçlerini modelleyebilir.

2) Finansal tabloları analiz ederek yatırım, bütçeleme ve finansman kararlarını stratejik düzeyde değerlendirebilir ve önerilerde bulunabilir

3) Pazarlama araştırmaları ve analiz tekniklerini kullanarak ulusal ve uluslararası pazarlarda etkili pazarlama stratejileri oluşturabilir

4) Bireysel ve örgütsel davranış kuramlarını kullanarak çalışan tutum ve davranışlarını analiz edebilir; örgüt içi etkileşimleri yönetme becerisi geliştirebilir

5) İşletme problemlerini çözmek için bilimsel araştırma yöntemlerini (istatistiksel analiz, araştırma tasarımı, modelleme) kullanabilir ve karar destek sistemleriyle entegre çözümler geliştirebilir    6) İş dünyasında karşılaşılabilecek etik ve hukuki ikilemleri analiz ederek sosyal sorumluluk bilinciyle çözüm önerileri geliştirebilir.

7) Küresel iş dinamiklerini değerlendirerek sürdürülebilir rekabet avantajı sağlayacak stratejik planlar oluşturabilir ve kültürlerarası farkındalıkla hareket edebilir.