Öğrencilerimiz
1) Muhasebe, finans, pazarlama, yönetim ve üretim gibi temel işletme
fonksiyonlarında uygulamalı bilgi ve becerilerini kullanarak vaka
analizleri yapabilir ve iş süreçlerini modelleyebilir.
2) Finansal tabloları analiz ederek yatırım, bütçeleme ve finansman
kararlarını stratejik düzeyde değerlendirebilir ve önerilerde bulunabilir
3) Pazarlama araştırmaları ve analiz tekniklerini kullanarak ulusal ve
uluslararası pazarlarda etkili pazarlama stratejileri oluşturabilir
4) Bireysel ve örgütsel davranış kuramlarını kullanarak çalışan tutum ve
davranışlarını analiz edebilir; örgüt içi etkileşimleri yönetme becerisi
geliştirebilir
5) İşletme problemlerini çözmek için bilimsel araştırma yöntemlerini
(istatistiksel analiz, araştırma tasarımı, modelleme) kullanabilir ve
karar destek sistemleriyle entegre çözümler geliştirebilir 6) İş dünyasında karşılaşılabilecek etik ve hukuki ikilemleri analiz ederek
sosyal sorumluluk bilinciyle çözüm önerileri geliştirebilir.
7) Küresel iş dinamiklerini değerlendirerek sürdürülebilir rekabet avantajı
sağlayacak stratejik planlar oluşturabilir ve kültürlerarası farkındalıkla
hareket edebilir.